čtvrtek 29. května 2008

Giraffe

První ze sérky Safari je hotová žirafa...

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

no já myslím, že žirafka se povedla :)

Dája Tetovaná dáma řekl(a)...

Včera ještě v noci jsem rozpracovala krapet jiný vzorek a ještě hezčí žirafce :-) ... Budeš valit kukadlo! :-P

Anonymní řekl(a)...

Žirafka se fakt moc povedla, ale myslim že zebra by měla větší úspěch.. No dobře možná neměla ale mě by u srdíčka zahřála :D A jak! :D a taky sem se chtěla poptat, jestli se u tebe vedou i falešný roztahováky ;) Pač na opravdovej si netroufam, ale líbil by se mi... nejlépe falešnej se vzorkem zebry :D Tak dík moc za odpověď pokud nějaká bude ;) Zdárek!

Dája Tetovaná dáma řekl(a)...

Pro anonymní:
Tak odpovědi, jsi se nakonec dočkala, přečteš-li si ji ještě :-D ... Málo času a práce hafec je, tak se opravdu stává, že nějaká zakázka padne do autu :-( ...
Jinak zebru jsem dělala, ale fotky nemám. V plánu je, tak snad se uškudlí i nějaký ten fake roztahovák. Kdyžtak písni, jestli by byl ještě zájem ;-)